torsdag 23 juni 2011

Ombytligt värre

Watch out. Jag kanske inte byter bort min gamla blogg, fastän det skulle gå så bra med den nya, här. Läs mer om det här. Jag är visst en liten ombytling ibland, något jag inte gillar, alls.


Jorå. Visst var blogger bra, men inget för mig. Klarar inte av att vara så pass "instängd" i en viss mall, och när jag inte kan ändra hur som haver som jag behagar i kodmallar, blir det inte så bra. Det var min gamla design på den "ny-gamla" bloggen jag hade svårt för, för mycket på gång helt enkelt. Nu när den är ändrad till det stilrena, enkla som fick mig att vilja byta till blogger, och allt slutar lyckligt.

Den här bloggen, tas inte bort. Jag har en fundering på att göra den till en riktig "blogg", det vill säga skriva personligt, men vi får se hur det bliver med det. Välkommen tillbaka till mig, på blogg esse! :D

hallplatsverkligheten//Lovisa

Inga kommentarer: